20 ایده سورپرایز تولد | سورپرایز تولد از راه دور

ایده سورپرایز تولد

تولد یکی از رویدادهای پرانرژی و شادابی در زندگی هر فرد است که هر ساله به مناسبت آن، افراد عزیز و دوستان در کنار هم جمع می‌ شوند تا با گرامیداشت این روز خاص، لحظاتی شاد و خاطره‌ انگیز را به اشتراک بگذارند. در این مقاله چند ایده برای تولد را برای شما قرار داده ایم.

چند ایده برای تولد
چند ایده برای تولد

چند ایده برای تولد

سورپرایز تولد، یک نشانه از مهر و محبت دوستان و خانواده نسبت به متولد است. این لحظات پر از هیجان و خوشحالی، به افراد این امکان را می‌ دهند تا با ارائه هدایا یا اجرای ایده‌ های خاص، تولد را به یک روز فراموش‌ نشدنی تبدیل کنند. از جشن‌ های کوچک و صمیمی تا مراسم‌ های بزرگ و مجلل، سورپرایز تولد می‌ تواند هر شخصیت و سلیقه‌ ای را جذب کند و برای همه شرکت‌ کنندگان به یادماندنی شود.

چگونه یک نفر را سورپرایز کنیم؟

از جذابترین کارهایی که می توانید از طریق آن عزیزانتان را شاد کنید تولد به سبک سورپرایز کردن می باشد. لازمه اینکار انجام دادن بدون سرو صدا و برنامه ای بی عیب و نقص است. زمانی هیجان و شوق دارد که فرد مورد نظر از این سورپرایز هیچ گونه اطلاعی نداشته باشد. سعی کنید قبل از انجام این کار همه موارد را برنامه ریزی کنید.

خرید هدیه‌های مورد علاقه

با توجه به علایق و سرگرمی‌ های طرف مقابل، هدیه‌ ای را تهیه کنید که مدت‌ هاست شخص هدیه گیرنده به دنبال آن است. به عنوان مثال، اگر دوست شما به تازگی کلاس موسیقی می‌ رود و به دنبال خرید یک گیتار است، شما این کار را برای او انجام دهید. با این هدیه، قطعا سوپرایز خواهد شد.

استفاده از ترکیب گل و بادکنک یک ایده سورپرایز تولد

امروزه استفاده از بادکنک‌ های شیشه‌ ای و رنگی در کنار گل‌ های جذاب، آن را به ایده‌ ای جالب برای تبریک روز تولد تبدیل کرده است. بادکنک‌ ها می‌ توانند همانند یک بالن عاشقانه، پیام‌ های تبریک و احساسات زیبای شما را به کسانی که دوستشان دارید برسانند. گل و بادکنک آنقدر متنوع و زیبا است که همه را مجذوب خود می‌ کند. انتخاب یک شاخه گل رز یا سایر گل های مناسب تبریک تولد در درون یک بادکنک شیشه‌ ای یکی از این طرح‌ های زیبا است. همچنین می‌ توان از بادکنک‌ های رنگی متناسب با هارمونی رنگ گل‌ های باکس گل استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: متن تبریک تولد دخترم

تهیه خوشمزه‌ های شکلاتی

ترکیب گل در کنار شکلات‌ ها یکی دیگر از جذاب‌ ترین ایده های سورپرایز تولد است. شکلات‌ ها می‌ توانند به صورت بسته بندی بوده و یا اینکه دست ساز باشند. گل و شکلات، خاطرات زیبایی را برای کسی که دوستش دارید، به یادگار می‌ گذارد. استفاده از پاستیل، شکلات‌ های شونیز؛ برند محبوب نوتلا، ماکارون، تخم مرغ شانسی، ست شکلات و قهوه، توت فرنگی‌های آغشته به شکلات از نمونه‌ های استفاده شده در باکس گل‌ ها و جعبه‌ های سوپرایزی هستند.  می‌ توانید از مدل‌ های باکس گل نیکراه دیدن فرمایید و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

طراحی چهره شخص هدیه گیرنده

از دیگر ایده های سورپرایز برای تولد، طراحی چهره شخصی است که تولد او است. برای این کار باید اول کسی را پیدا کنید که مهارت کافی در طراحی داشته باشد. بهتر است اول عکس فردی که تولدش است را پیدا کرده و از طراح بخواهید آن را طراحی نماید. طراحی را قاب گرفته و آن را کادو کنید. شخص هدیه گیرنده با باز کردن کادو و دیدن نقاشی خود حتما ذوق زده می‌ شود.

دعوت فرد به یک باغ یا رستوران

در این مورد بهتر است ابتدا به غذای مورد علاقه او فکر کنید. تهیه یک صبحانه و یا شام مفصل و خوشمزه برای افرادی که به دلیل داشتن مشغله زیاد در روزهای عادی، فرصت خوردن یک فنجان چای یا قهوه را هم ندارند، می‌ تواند سوپرایز فوق العاده‌ ای باشد. همچنین دعوت او به یک رستوران با کیفیت برای ناهار و شام می‌ تواند روز تولدش را در خاطر او همیشه زنده نگه داشته و برایش به یاد ماندنی‌ تر کند. حال اگر این دعوت کردن به باغ و رستوران با هماهنگی، تزیین و گل‌ آرایی در آن باشد خیلی شکیل‌ تر و لوکس‌ تر برگزار خواهد شد.

تهیه بلیط مقصد مورد علاقه

شما می‌ توانید بلیط سفر به مقصد مورد علاقه شخص هدیه گیرنده را با رزرو هتل محل اقامت به عنوان یک هدیه غافلگیرانه در نظر بگیرید. این ایده، برای کسانی که عاشق سفر هستند؛ بسیار گزینه مناسبی است. بنابراین به گونه‌ ای که متوجه نشود مقصد مورد علاقه او را پیدا کنید و یا خوب توجه کنید ببینید در روزهای اخیر علاقه به رفتن به کدام نقاط را دارد. برای این کار می‌ توانید از صفحات در فضای مجازی کمک بگیرید. به عنوان مثال مکان‌ هایی که از آنها تصویر به اشتراک گذاشته شده و آنها را می‌ پسندد می‌ تواند به شما کمک کند.

کیک تولد با طرح مورد علاقه او را سفارش دهید

یک ایده برای سوپرایز تولد شیرین و خوشمزه خرید یک کیک تولد مناسب است. انواع کیک تولد با طرح‌‎های متنوع را از شهرکادو خریداری نمایید.

سورپرایز تولد از راه دور
سورپرایز تولد از راه دور

سورپرایز تولد از راه دور

همه ما حداقل یک دوست یا عزیزی را داریم که در شهر یا حتی کشور دیگری دور از ما زندگی می کند. گاهی اوقات به هردلیلی برای تولد یا جشن ها نمی توانیم کنار همدیگر باشیم اما دوست داریم که همدیگر را با یک سورپرایز قشنگ یا هدیه ویژه خوشحال کنیم.

سورپرایز از راه دور با تماشای آنلاین فیلم

با برنامه فیلم دیدن، یک شب به‌ یادماندنی را رقم بزنید. کافی است دو بلیط آنلاین فیلم تهیه کنید. پاپ کرن و تنقلات را هم فراموش نکنید! و حالا از راه دور و همزمان فیلمتان را با همدیگر تماشا کنید. برای اینکار می‌ توانید از سرویس‌ های ایرانی فیلم مثل نماوا و فیلیمو و یا یوتیوب کمک بگیرید.

به جای تولدت مبارک، یک پیام فوق‌ العاده بفرستید

کلام ما، میزان اهمیت ما به فرد را نشان می‌ دهند. امسال به جای یک تبریک تکراری، پیامی تاثیرگذار و خاص بفرستید. در این صفحه انواع پیام تبریک احساسی برای پدر، مادر، دوست، خواهر، برادر، همسر، همکار، دختر، پسر، انگلیسی و… گردآوری شده‌ اند.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *